EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ

Налаштування реклами в Google Ads. Перші 15 заявок через 2 дні. 367 звернень в перший місяць співпраці.

Юристи

Senior PPC Manager
Макс Тарабащук
Послуги надані adburo: реклама в Google
Регіон: Київ та київська область. Для деяких послуг - вся Україна
Період співпраці: вересень 2022-го - до теперішнього часу
Бюджет на Google Ads: 2000$ в місяць
SEND REQUEST
EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
Про компанію
Юридична компанія, що надає послуги широкого спектра в сфері юриспруденції: від вирішення сімейних питань про виплати аліментів та підготовки позову до суду, до вирішення проблем із ДТП чи отриманням спадщини за кордоном.

Клієнт одразу зорієнтував, що їх компанії бажано отримувати орієнтовно 400 звернень в місяць. Такий об'єм звернень, за словами клієнта, повинен був би непогано завантажити працівників.
Проблеми
Перед початком роботи ми виділили кілька основних проблем. Ось кілька з них:
Цілі
  1. Вийти на рівень 400 заявок в місяць.
  2. Потенційних клієнтів мотивувати прийти в офіс для консультації. Так конверсійність в клієнтів буде вищою.
  3. Вирахувати приблизну воронку продажу для розуміння бажаної вартості ліда та вартості залучення клієнта.
Задачі
  1. Налаштувати відстеження результатів
  2. Підключити динамічний колл-трекінг
  3. Підготувати структуру нового сайту
Що було зроблено
1. Налаштовано відстеження результатів. А саме: Google Tag Manager, Google Analytics, Google Optimize, динамічний колл-трекінг:
Всі налаштування проведено по власному чек-лісту, в якому понад 50 пунктів. Більшість налаштувань на старті робіт однакова. Наприклад, на кожному проєкті, незалежно від того, яку рекламу ми налаштовуємо, потрібно налаштувати Google Tag Manager та Google Analytics. Щоб не випустити з уваги жоден важливий пункт налаштування, ми склали для своєї команди великий чек-ліст. Проводячи першочергові налаштування по ньому, ми зменшуємо ймовірність допущення помилок.
2. Кампанії на загальні ключові слова. Ми знали, що загальні ключові слова дають найбільше переходів на сайт. Маються на увазі ключові слова, як от "юристи київ" чи "консультація юриста", які сигналізують, що потрібна допомога юриста, але в них не вказано що саме потрібно. Оскільки наш клієнт надає широкий спектр послуг - цій компанії даний підхід підійшов. Для зручності ми розділили на дві окремих рекламних кампанії ключові слова, які містять в собі слово "адвокат" і "юрист". Це спрощує роботу по крос-мінусовці і полегшує роботу над показником якості. А він, своєю чергою, знижує вартість кліка і збільшує рентабельність реклами.
3. Нецільові ліди та просадка кількості звернень. Досить швидко ми отримали від клієнта відгук про те, що звернення, що надходять цільові. Питання, що задаються потенційними клієнтами - цільові. Але частина звернень була з інших регіонів України. З такими потенційними клієнтами також можна працювати, але їх конверсійність у реальних клієнтів - нижча. Тому ми вирішили протестувати інший спосіб таргетингу.

На рівні кампанії можна обрати опцію кому показувати рекламу. Тим, хто знаходиться в потрібній локації, чи тим, хто знаходиться в потрібній локації та цікавився нею. Спершу ми обрали другий варіант. Такий варіант здебільшого дає більше охоплення і добре працює на більшості кампаній. Ця опція, також, рекомендована до використання сервісом Google Ads.

Але враховуючи зауваження клієнта ми вирішили протестувати варіант таргетингу, коли реклама показується лише людям в обраній локації. Також ми вирішили показувати рекламу в Києві та в найближчих населених пунктах, звідки потенційні клієнти будуть готові приїхати на особисту консультацію в офіс нашого клієнта в Києві.
Ця правка спрацювала. Звернення почали надходити лише з обраної локації. За словами клієнта, якість звернень покращилася. Але кількість заявок трохи впала. Це видно на скріншоті нижче. На ньому показуються результати в розрізі тижнів.

Щоб збільшити кількість заявок ми регулярно перевіряли звіт по пошуковим запитам, постійно оновлювали списки мінус-слів та додавали нові, підходящі ключові слова. Працювали над показником якості: змінювали сегментацію ключових слів по групах, переписували та покращували оголошення. Завдяки цьому ми поступово збільшили кількість звернень, що видно на скріншоті по останньому тижню.
4. Збільшення кількості звернень, розширення списку ключових слів. Працюючи над покращенням запущених рекламних кампаній ми помітили, що виросла популярність на консультацію з військових питань. Це логічно, оскільки у нас в країні війна і діє загальна мобілізація. Також ми припустили, що може зрости попит на консультацію юристів з ДТП. Оскільки на дорогах регулярно не працюють світлофори та ліхтарі. Що, в теорії, може збільшити кількість ДТП. Ми провели невелике дослідження і переконалися, що обидва напрямки виросли в популярності. Запропонували нашому клієнту збільшити бюджет і налаштувати рекламу і на ці напрямки. Клієнт погодився.

На скріншоті нижче результати роботи рекламної кампанії з таргетингом на ключові слова, пов'язані із військовою тематикою. Вже в перший повний день роботи, рекламна кампанія дала 10 заявок із середньою вартістю 56 грн. (1.49$).
Запуск реклами за 2 (!) дні
В силу описаних вище проблем, клієнт просив запустити рекламу якомога швидше. Ми постаралися це зробити. На скріншоті нижче, в списку історії змін в кабінеті Google Ads видно першу подію. Час - 19 вересня, 10:37 ранку:
А вже 20 вересня отримано перших 15 звернень:
Відстеження вхідних дзвінків за допомогою динамічного колл-трекінгу
Ще на першій зустрічі ми наполегливо рекомендували використовувати сервіс динамічного колл-трекінгу. Подібну послугу надає велика кількість компаній.

Сервіс потрібен, щоб точно відстежувати з якої реклами приходять потенційні клієнти, котрі звертаються в компанію через дзвінок.

Принцип роботи наступний: ми орендуємо кілька різних номерів. Наприклад, п’ять. Коли на сайт одночасно зайде, наприклад, 5 відвідувачів - кожен побачить окремий номер телефону. Якщо хтось із них подзвонить, в аналітику передасться інформація з якої реклами відвідувач перейшов.

У більшості компаній, що надають послуги, більша частина звернень надходять через дзвінок. Тому їх відстежувати вкрай важливо. На даному проєкті за результатами першого місяця ми побачили, що дзвінки - це 40% від усіх звернень. Або ж 150 звернень.

Припускаємо, що коли ми розробимо клієнту новий сайт, зросте відсоток конверсій та відсоткове співвідношення між дзвінками та іншими заявками.
Результати
Ми почали роботу у вересні, але покажемо результати роботи у жовтні з двох причин: це перший повний місяць, а також повноцінно відстежувати результати роботи ми змогли з кінця вересеня. В цей час закінчився процес підключення колл-трекінгу.

В першому місяці ми виконали KPI на 92% (нагадаємо, клієнт ставив задачу отримувати 400 звернень в місяць). Хоча на скріншоті видно, що два дні не було звернень взагалі. Причина в тому, що клієнт не поповнив рекламний рахунок. Інакше звернень було б більше.

Ми продовжуємо працювати над даним проєктом. Тому описано вирішення не всіх задач та досягнення цілей. Тому даний матеріал буде оновлюватися.
Що було б, якби ми не підключили відстеження дзвінків? - Ми не відстежували б майже половину звернень. Це могло б призвести до прийняття неправильних рішень. Наприклад, ми могли б вимкнути якісь ключові слова, чи навіть цілу рекламну кампанію, бо вона, начебто, не давала результатів. А насправді могло з'ясуватися, що результати є, просто в конкретному випадку користувачі могли віддати перевагу зв'язку через дзвінок і ці звернення ми просто не змогли б відстежити.
Висновки та рекомендації для ніші юридичних послуг
  1. Налаштовуйте рекламні кампанії на 2 мови: російську та українську. Попри те, що 70% українців вважають своєю рідною мовою українську, більшість запитів в Google пошуку формулюється російською. Але відсоток україномовних запитів зростає. В першу чергу потрібно налаштовувати кампанії з російськомовними фразами, оскільки вони поки більш популярні, але щоб не втратити все більш поширений україномовний попит - потрібно в окремі кампанії збирати україномовні ключові слова. Ми радимо створювати саме окремі кампанії, а не групи, для різних мов. Так ними зручніше керувати і проводити оптимізацію.
  2. Використовуйте колл-трекінг. Більшість компаній, що надають послуги, значну частину звернень отримують через дзвінки. Щоб приймати правильні рішення на основі даних з реклами і не втрачати потенційних клієнтів та бюджет варто скористатися послугою динамічного колл-трекінгу.
  3. Якщо компанія надає послуги широкого спектра - почніть налаштування реклами із загальних ключових слів. Вони дають велику кількість переходів і підкажують популярні напрямки на конкретні види юридичних практик (послуг).
  4. Будьте в курсі новин. Відстежуйте події, прийняття нових законів, чи будь-чого іншого, що може стимулювати людей користуватися юридичними послугами. В нашому прикладі це тематика військова та ДТП.
Перший крок
Ми можемо почати з обговорення вашого проекту. Або з аудиту ваших рекламних кабінетів
Наші контакти в Україні:
Social:
Наші контакти в Канаді:
adburo © 2024
Запланувати дзвінок
Обговоримо ваші задачі за 30 хвилин та підготуємо оффер