Питаннями реклами та продажем займалася частина команди, які відкололася від компанії. Інші, ніколи не стикалися із вирішенням питань по рекламі та генеруванню потоку потенційних клієнтів. Було дуже поверхневе розуміння у видах реклами та в тому, як працює інтернет-реклама та аналітика реклами в цілому. Ми в команді adburo вважаємо, що клієнту бажано розуміти як працює реклама, яку він замовив, на умовні 20%. Оскільки нам регулярно потрібно уточнювати специфіку сфери і "переносити" її на рекламу, потрібно узгоджувати ідеї для покращення, а згодом оцінювати результативність і приймати рішення по подальшим крокам для зростання результативності. Щоб "втягнути" клієнта в специфіку роботи ми провели одну очну зустріч в офісі клієнта (перший раз вирішили зустрітися наживо), та підготували кілька звітів за допомогою сервісу Loom. Він дає змогу записати демонстрацію екрана у відеоформаті та озвучити коментарі. Ми домовилися, що будемо регулярно готувати відеозвіти, показувати результати на прикладі рекламних кампаній клієнта та паралельно розповідати про інтерфейс Google Ads.