ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ

Ельвіна Бліннікова — майстер перманентного макіяжу у Києві із досвідом роботи в сфері понад 5 років. Звернулась із запитом запустити ефективну рекламу та відслідковувати вартість залучення клієнта.

Кейс Blinnikova Permanent

Head of performance unit
Макс Тарабащук
Послуги надані adburo: Facebook Ads, Google Ads
Регіон: Київ
Період співпраці: вересень 2020-го - дотепер
Бюджет на Facebook: 1200$ в місяць
Сайт: blinnikova-permanent.com
SEND REQUEST
EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
Проблеми, які стояли перед клієнтом
Ельвіна — самостійний спеціаліст із чіткою нішею та вузьким сегментом аудиторії. На відміну від салонів краси з великою базою, тут важливий фокус уваги та реклами.
При цьому були такі проблеми:

01. Не було прогнозованого потоку клієнтів
Йшли заявки із соціальних мереж, по рекомендаціям, але ситуація часто була схожа на гойдалку: то 3 дні без вікон і перерви, то повністю вільна дата. З одного боку йде перевантаження, а з іншого не вистачає клієнтів.

02. Раніше реклама не запускалась — історичних даних немає
У клієнтки був лише сайт та Instagram. В соцмережах просувались окремі публікації, але аналітики по ним майже немає, щоб зрозуміти, що спрацювало, а що — ні.

03. На сайті не було аналітики
Поодинокі заявки могли приходити через рекомендації чи з Instagram, але Google Analytics не було встановлено. А отже не було ні даних по переходам, ні по конверсіям. Навіть при запуску реклами ми б не змогли зрозуміти, що працює.
Поспілкувавшись з Ельвіною та зробивши попередній аудит всієї ситуації, ми сформували конкретні цілі та задачі з точки зору маркетингу.
Ельвіна Бліннікова
керівник студії Blinnikova Permanent
Проблеми, які стояли перед клієнтом
Ельвіна — самостійний спеціаліст із чіткою нішею та вузьким сегментом аудиторії. На відміну від салонів краси з великою базою, тут важливий фокус уваги та реклами.
При цьому були такі проблеми:
Поспілкувавшись з Ельвіною та зробивши попередній аудит всієї ситуації, ми сформували конкретні цілі та задачі з точки зору маркетингу.
01. Не було прогнозованого потоку клієнтів
02. Раніше реклама не запускалась — історичних даних немає
Йшли заявки із соціальних мереж, по рекомендаціям, але ситуація часто була схожа на гойдалку: то 3 дні без вікон і перерви, то повністю вільна дата. З одного боку йде перевантаження, а з іншого не вистачає клієнтів.
03. На сайті не було аналітики
У клієнтки був лише сайт та Instagram. В соцмережах просувались окремі публікації, але аналітики по ним майже немає, щоб зрозуміти, що спрацювало, а що — ні.
Поодинокі заявки могли приходити через рекомендації чи з Instagram, але Google Analytics не було встановлено. А отже не було ні даних по переходам, ні по конверсіям. Навіть при запуску реклами ми б не змогли зрозуміти, що працює.
Ельвіна Бліннікова
керівник студії Blinnikova Permanent
Ціль
Забезпечити стабільний та прогнозований потік записів за рахунок реклами. Врахувати, що вартість послуг вище середніх по столиці.

Виходячи з ситуації Ельвіни та цілі, ми сформували першочергові задачі:
З нуля створити рекламні кабінети в Google та Facebook для тесту обох рекламних мереж.
Налаштувати відстеження звернень через сайт: заявок на консультацію, заявок на запис, вхідних дзвінків, звернень через чат.
Розрахувати прийнятну вартість заявки.
1.
2.
3.
Як впроваджували новий підхід і що конкретно робили
Основні точки взаємодії потенційних клієнтів з бізнесом — це соціальні мережі (Instagram) та сайт. З точки зору реклами та активного залучення людей саме сайт має більш вагому роль та дозволяє отримати прозору аналітику.

Сайт клієнтки був досить сучасним, але орієнтувався або на загальні тези про перманентний макіяж, або на клієнтів, які точно розуміють, що їм треба і просто шукають ціни/умови.
Щоб досягти цілей, ми вирішили переробити сайт повністю та вирішувати актуальні запити відвідувачів. Саме тому впровадили принципові зміни.

На першому екрані замість абстрактного художнього тексту зробили фокус на зрозумілі переваги.
На другому екрані розповіли про перманентний макіяж та відповіли на актуальні питання: як довго триває процедура, чи це боляче, які нюанси.
Після чого вже користувач може одразу залишити заявку на консультацію або дізнатись більше деталей із наступних блоків:

  • про етапи процедури;
  • всі варіанти послуг;
  • подивитись інтер’єр самої студії в центрі Києва;
  • ціни на кожну з послуг та варіанти знижок.
За рахунок продуманого тексту та уваги до деталей, сайт став помітно відрізнятись від конкурентів та відпрацьовувати багато питань, заперечень та страхів людей.

Наприклад, живі фото інтер’єру студії одразу дають людині впевненість, що вона потрапить в комфортне, сучасне, світле місце. В неї, як мінімум, будуть якісь очікування, а не тривожність, чи все пройде нормально.
Блок на сайті з живими фото студії
Зробили сайт двома мовами
Ще перед розробкою сайту ми провели аналіз і побачили, що більшість запитів в Google пошуку формується російською мовою. А українська має тренд на збільшення кількості запитів. З точки зору зручності користувача все просто — якщо людина шукала інформацію російською, то їй зручно буде на сайті читати російською. І навпаки. Але є і рекомендація від Google, яку ми врахували при розробці сайту — показник якості.
Google заохочує рекламодавців налаштовувати рекламу та створювати сайти максимально ефективно. Компанія заробляє, коли клікають по рекламі в пошуковій мережі. Тому в рекламному кабінеті можна перевірити показник якості. Який, своєю чергою складається з інших показників. Один з них - якість цільової сторінки.
Якщо ми в рекламі будемо використовувати російськомовні слова, то бажано користувача привести на російськомовну сторінку. Так реклама коштуватиме менше.
Налаштували відстеження заявок та дзвінків
На всіх нових проектах ми налаштовуємо відстеження результатів (конверсій). Зазвичай це відстеження дзвінка, заповнення форми чи покупка, якщо мова йде про інтернет-магазин.
Дані Google Analytics по результатам
Це необхідно з двох причин:

  1. Ми повинні розуміти, яка реклама дає результати, а яка - ні. Завжди є підходи, які не спрацьовують. Це потрібно відстежувати і вчасно вимикати невдалі тести.
  2. Передаючи факт звернення в рекламний кабінет, ми допомагаємо алгоритму Google навчатися і давати кращі результати в майбутньому.
На даному проекті ми налаштували відстеження вхідних дзвінків, заповнення форми із запитом на запис чи консультацію або звернення в чат.

Для компаній, що надають послуги, відстеження дзвінків - обов'язкове. Оскільки від третини до половини звернень приходить саме через дзвінки. На даному проекті дзвінки - це 24% всіх звернень. Це відносно невелика кількість. Але вона дозволяє краще оцінити результати реклами.
Дані по дзвінкам з call-tracking сервісу Ringostat
Наприклад на скріншоти вище ми бачимо, що прийнято всі дзвінки. З 13 вхідних дзвінків вперше дзвонили 10. Середня тривалість розмови - понад 3 хвилини. На іншому графіку видно ключові слова з реклами Google Ads, які генерували ці дзвінки. З даних цифр можна сказати, що реклама збільшує приток нових потенційних клієнтів.
Падіння заявок в кілька разів та чат на сайті
Як інструмент збільшення конверсійності сайту (тобто співвідношення тих, хто просто відвідав сайт до тих, хто зв’язався для уточнення деталей по послузі) ми запропонували підключити на сайт чат.

Згодом клієнтка попросила його із сайту прибрати. Справа була в тому, що вона не завжди встигає вчасно відповісти на запит, відвідувачі покидають чат і сайт не залишивши контакти і не дочекавшись відповіді. Клієнтка припустила, що якщо на сайті не буде чату, то потенційні клієнтки залишатимуть заявку через формуу, або дзвонитимуть. І таким чином їх контакти залишаться, навіть якщо звернення буде пропущено.

Але це не спрацювало. Кількість заявок впала. Кількість дзвінків та звернень через форму не зросла пропорційно, як припускалося. Схоже, що є аудиторія, яка готова спілкуватися лише через чат.

Ми запропонували повернути чат, налаштувати автоматичну форму чату так, щоб якщо наша клієнтка не встигає відповісти, чат пропонував залишити контакти. Не всі готові залишати контакти в такому випадку. Але певна кількість - готова. Як результат - клієнтів з чатом все ж більше, ніж без чату.

Після того, як ми повернули чат на сайт, кількість заявок зросла на 131.58% (пункт Goal Completions).

Дані з Google Analytics, що показують ріст кількості заявок на 131.58%

після повернення онлайн-чату на сайт

Якою мовою краще запускати рекламну кампанію
В пошуковій рекламі Google ми повинні враховувати такі тенденції:

  1. Українці поступово переходять на українську мову.
  2. В результаті запитів на послугу (попиту) російською мовою стає менше, а українською - більшає.
  3. З липня 2022-го набув чинності закон, який зобов’язує мати україномовну версію сайту. За замовчуванням головна сторінка повинна відкриватися українською мовою. Мати російськомовну версію закон не забороняє.
  4. Є аудиторія, яка продовжує шукати послуги російською мовою.
Як ми враховуємо ці моменти

Ми досліджуємо попит обома мовами, налаштовуємо рекламні кампанії, таргетуючись і на україномовні запити і на російськомовні запити. Ці різні аудиторії з реклами ми перенаправляємо на сторінки з відповідними мовами. А через якийсь час порівнюємо результати.

Наприклад, на даний час ми рекламуємо лише послугу перманенту брів російською мовою. Оскільки рекламна кампанія російською мовою дає звернення дешевші, в середньому, на 77 грн кожне.
Результати
  • 45
    звернень у липні 2023
  • 184 грн
    середня вартість заявки
  • 33%
    конверсія із заявки в клієнта
В липні 2023-го ми отримали 45 звернень. Середня вартість з реклами складає 184 грн. Із цих 45 звернень 24 - це дзвінок, та заявка з сайту. Конверсійність цих звернень у клієнта складає орієнтовно 33%. Тобто кожен третій, хто звернувся, стає клієнтом. Скільки клієнтів прийшло із 21-го звернення через чат - невідомо.

Із впевненістю можна сказати, що в липні прийшло 8 нових клієнток, котрі звернуться щонайменше 1 раз для коригування перманенту, що зроблять на першій процедурі. Значна частина також зробить перманент не лише брів, котрі ми рекламуємо, але і повік, губ, тд.

Звісно, це лише початок, але саме такий підхід з фокусом на упаковку (сайт, сторінки), аналітику та тести рекламних кампаній, дозволяють створювати системний маркетинг. Той маркетинг, коли зрозуміла вартість залучення клієнта, коли можна прогнозувати, скільки клієнтів можна отримати з конкретним бюджетом і на який середній чек очікувати.

Якщо ви хочете налаштувати собі системний маркетинг у Beauty-бізнесі, залиште заявку на безкоштовну консультацію у формі нижче.
Відгук клієнта
Ельвіна Бліннікова
керівник студії Blinnikova Permanent
Спочатку, коли я пришла до команди adburo, мені потрібно було розширити клієнтську базу, що ми і зробили. Через деякий час я вирішила, що готова проводити навчання і тут однозначно я би сама не справилась і знала до кого мені звернутись .
Я відразу відчула експертність у кожному із команди і, що кожен, не просто так займається своєю нішею. Ми завжди вели діалог і це була командна гра, прислуховувалися один до одного для найкращого результату. Комунікація, лояльність, експертність три важливі фактори adburo.
Я побачила свій світ BEAUTY під іншим кутом зі сторони бізнесу, а не тільки творчості!

Прекрасний результат. Дякую!
Перший крок
Ми можемо почати з обговорення вашого проекту. Або з аудиту ваших рекламних кабінетів
Наші контакти в Україні:
Social:
Наші контакти в Канаді:
adburo © 2024
Запланувати дзвінок
Обговоримо ваші задачі за 30 хвилин та підготуємо оффер