EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ

$1M Sales Through Google Ads and Facebook Ads for a Construction Company

Масштабування рекламних кампаній для SaaS-продукту з бюджетом $ 18 000 на місяць

Послуги надані adburo: Facebook Ads, Google Ads (Search, GDN, Performance Max)
Регіон: весь світ
Період співпраці: Грудень 2022 – дотепер
Бюджет на рекламу: $10,000 - 18,000
SEND REQUEST
EN
Project Manager
Максим Колот
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
У грудні 2022 року до нас звернувся власник хостингової компанії з України, що спеціалізується на послугах для онлайн-бізнесів. Серед послуг компанії як звичайний віртуальних хостинг, так і повноцінні виділені сервери з різними технічними опціями.
Клієнт та проблеми, які вирішували
Самостійна реклама: зусилля клієнта були утруднені через нездатність компанії приділяти достатньо часу ефективному управлінню кампаніями.
Надмірне використання пошукових кампаній Google: клієнт в основному покладався на пошукові кампанії Google, упускаючи з уваги потенціал диверсифікації своїх рекламних зусиль на інших платформах та каналах.
Масштабування на інші країни: розширення кампаній на цільову аудиторію у різних країнах стало серйозною перешкодою клієнту.
1.
2.
3.
Замовники вже залучали клієнтів, мали активні рекламні кампанії, але були складнощі з точки зору масштабування результатів та утримання допустимих KPI по залученню клієнтів.

Які ключові проблеми ми виділили.
Задачі
Виходячи з цих викликів, ми сформували зрозумілі задачі:
Налагодити ефективну систему керування кампаніями — впровадити комплексний підхід, оптимізувати час та ресурси.
Диверсифікувати рекламні канали. Вийти за рамки кампаній у пошуковій мережі Google. Використати контекстно-медійну мережу Google для ремаркетингу, запустити та Performance Max кампанії. Запустити рекламу у Facebook як додаткове джерело.
Знайти оптимальную систему залучення клієнтів з інших країн, щоб і розширити географію роботи, і залишитися в рамках unit-економіки проєкту.
1.
2.
3.
Головним і єдиним KPI для нас довгий час був CAC (вартість залучення клієнта)до $30. Саме цей показник клієнт вважав оптимальним для свого бізнесу та розраховував на нього, масштабуючи рекламні кампанії.
Що робили та як досягали поставлених цілей
Крок 1. Аудит
На початку співпраці ми провели аудит пошукових кампаній Google Ads клієнта. Заглибилися в структуру, ефективність реклами, ключові слова та налаштування рекламного акаунту. На основі наших висновків ми надали звіт із практичними рекомендаціями.
На першому етапі роботи ми глибоко занурюємось у бізнес клієнта та вивчаємо всі дані.
Крок 2. Google Реклама
Пошукові кампанії

Спочатку клієнт мав окремі пошукові кампанії для України та кількох країн. Хоча вартість залучення була прийнятною, масштабування виявилося складним завданням.

Провели аналіз для виявлення країн із високим потенціалом у секторі ІТ. Для кожної країни створили окремі кампанії, щоб зрозуміти які країни дають потрібний результат для нашої UNIT-економіки.

Ми експериментували із стратегіями призначення ставок, цільовою вартістю конверсії, працювали з ключовими словами і мінус-словами, щоб вийти на потрібні результати. Проводили різноманітні тести, знаходили робочі підходи і масштабували їх.
Результати рекламної кампанії за період Квітень-Червень 2023:
Бюджет
Конверсій
Вартість конверсії
Конверсія у %
$10 877
368
$29.55
2.9%
Бюджет
Конверсій
Вартість конверсії
Конверсія у %
$10 877
368
$29.55
2.9%
Скрін із Google Ads:
На скріні зображено графік витрат и отриманих конверсій, а також зведену статистику по всім рекламним кампаніям
Медійна мережа Google
Ми запустили ремаркетингові кампанії в медійній мережі Google (GDN) і спочатку побачили обнадійливі результати. Однак із часом результати погіршилися і ми переключили увагу на ремаркетинг у Facebook.
Показники ремаркетинг кампанії за Квітень-Червень 2023:
Вартість конверсії зросла, а кількість конверсій з часом зменшилася, що змусило нас припинити кампанії у GDN
Performance Max
Ми протестували Performance Max кампанії в багатьох країнах, але спочатку були розчаровані. Фактична вартість конверсії сягнула $80-100, що значно вище нашої цільової у $30.

Ми призупинили кампанії, поки із часом не побачили, що система атрибуції збирала результати. Коли ми отримали точні дані, ціна за конверсію була в рамках нашого KPI.

Зараз ми активно експериментуємо з різними сегментами аудиторії в багатьох країнах, щоб визначити найбільш результативні комбінації.
Крок 3. Запуск Facebook Ads
В нас були сумніви щодо результативності Facebook Ads для цього бізнесу, але ми вирішили перевірити гіпотези на практиці. Почали з ремаркетингу в одній країні. Задачею було довести до покупки зацкавлених відвідувачів сайту, які не зробили покупку.

Далі запустили кампанії на ремаркетинг в інших країнах і досягли таких же позитивних результатів.
Скрін із Facebook Ads
Ремаркетинг дав чудові результати: 30 покупок із САС $17 у перший тиждень
Згодом ми вирішили націлитися на холодну аудиторію за допомогою нової реклами та існуючих банерів. Результати були вражаючими: середня вартість покупки склала $14 , що було значно вигідніше за вартість Google у $30.
Зараз ми продовжуємо розширювати географію і шукати нові країни. Тестуємо, що краще спрацьовує та направляємо велику частину бюджету саме на рекламні кампанії у Meta. На сьогодні це приблизно $10,800 щомісяця.
«Довгий час ключовою проблемою у Facebook був саме внутрішній ліміт на витрати. Рекламний кабінет просто не дозволяв витрачати більше $50 на день, а перемовини з підтримкою нічим не завершувались. Після багатьох невдалих спроб ми все ж таки домоглися збільшення ліміту до $ 470 на день, що й дало можливість поступово масштабувати об'єми до $ 10 000 на місяць.»
Макс Тарабарщук
Head of performance unit at adburo
Який зараз результат та подальші плани
Бюджет клієнта на сьогодні — близько $18 000 на місяць. Поступово він збільшується, як і розширюється географія роботи. При цьому ми залишаємось в рамках того KPI, що був на початку — до $30 за конверсію.
За час співпраці кількість конверсій суттєво зросла, а вартість залучення клієнта залишилась незмінною
Тести нових гіпотез з рекламними кампаніями в Google та Facebook.
Тести більш дорогих продуктів, як виділені сервери. KPI по залученю в них трохи більший (маржинальність вища) — в районі $66. При цьому ми вже маємо середні результати на рівні $55
Робота щодо оптимізації конверсії сторінок, щоб досягти кращих результатів на масштабуванні кампаній.
Це якраз приклад поступового розвитку і зростання, який не «палить» гроші клієнта просто так. З основних задач і пріоритетів зараз:
Потрібна реклама для вашого E-commerce проєкту чи онлайн-бізнесу?
Залиште заявку на 30-хвилинну консультацію у формі нижче.
Це безкоштовно 🙂
Отримати консультацію