EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
SEND REQUEST
EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
Mosqitter — стартап, що створює спеціальні установки для боротьби з комарами та москітами. Основний продукт — пристрій-пастка Mosqitter Grand, який випромінює тепло й виділяє запахи та вуглекислий газ. Це приманює комарів усередину, де вони гинуть.
Mosqitter
Клієнт та продукт
Проєкт заснувала Анастасія Романова. На етапі реалізації ідеї до керівництва долучилася Ольга Дячук (COO). Мета проєкту — зменшити ризик інфекційних захворювань, які провокують комарі: малярії, вірусу Зіка, денге тощо.

Гаджети Mosqitter стоять у готелях, ресторанах та дитячих майданчиках, а 9-10 вересня 2023 року два десятки приладів захищали учасників форуму економічного співробітництва G20 Summit в Індії.
Метою була розробка інтернет-магазину для просування Mosqitter на ринку США та інших країн. Основна увага приділялася створенню магазину, який не тільки ефективно демонстрував би їхню продукцію, а й підвищував залучення користувачів та впізнаваність бренду.
За даними Forbes (USA) вартість розробки Ecommerce сайту коливається від $5000 до $55 000, де найменша вартість можлива, коли підприємець робить все самостійно.

В результаті компанія має виділити 2-6 місяців, вкласти $5-$15к, щоб просто отримати сторінку. А ще ж будуть бюджети на рекламу, щоб протестувати попит, скласти якусь unit-економіку, зрозуміти вартість залучення і рентабельність такої маркетинг-схеми.
У вересні 2023 команда Mosqitter залучила інвестиції та прийняла рішення більш активно запускати маркетинг на ринку США. Сайт на той момент в них вже був, але він більше виконував інформаційну задачу. Не був спрямований на онлайн-продажі, замовлення, конверсії.

При цьому клієнту потрібно було здати повністю готовий магазин до виставки CES 2024, у якій команда брала участь, — до 9 січня. Ми мали трохи більше місяця з урахуванням новорічних свят.
Коли підприємець дізнався, скільки коштує розробка магазину та рекламних креативів
Задача та запит клієнта
Коли компанія виходить на новий ринок чи навіть вже працює на ньому та звертається до локальних підрядників по маркетингу, то виходить так:
Розробка простого інтернет-магазину чи продуктового лендінгу коштує $5-$15к.
Правки, узгодження, контент можуть розтягнути цей процес ще на 1-2 місяці. 
Терміни виконання можуть займати 2-4 місяці.
В чому типова проблема
Навесні 2023-го ми в adburo як раз запустили напрямок по Shopify і активно робили магазини клієнтам. До цього моменту вже мали досвід, навички та портфоліо. Розробку магазину для Mosqitter розпочали на початку грудня 2023.

Тому вирішили, що будемо робити інтернет-магазин для Mosqitter саме на Shopify, бо цей варіант: 
Рішення та реалізація
Швидкий — не потрібно окремо робити дизайн, потім верстку, інтегрувати вручну різні сервіси і т.д. 
Через наявність готових шаблонів та інтеграцій, залучення меншої команди — більш доступний у вартості для клієнта. 
Досить гнучкий, бо навіть в готовому шаблоні можна налаштувати і фірмовий стиль, і відображення товарів, і шлях користувача.
Співвідношення часу, інвестицій та результату має максимальний КПД. Краще швидко запуститись, протестувати, отримати результати, покращити і так по колу. З довгою та дорогою розробкою так не розженешся.
Наша модель співпраці з Mosqitter будується на тому, що послуги сплачуються частково, інша частина оплати — це % від продажів. Тому ми максимально залучені, а стартові інвестиції для клієнта менші. Так, наприклад, вся розробка інтернет-магазину коштувала клієнту всього $2000, куди входять:

  • Розробка структур та текстів сторінок.
  • Адаптація дизайну на Shopify.
  • Підключення всіх інтеграцій та налаштувань.
  • Підключення аналітики, прийому платежів.
Як виглядає сторінка продукту на сайті Mosqitter на базі Shopify.
Максим Колот
Співзасновник adburo
Звісно, у такого варіанту є й недоліки: наприклад, у шаблоні все одно не можна відредагувати чи налаштувати кожну деталь, кожень піксель. Та в нашому випадку, як і в багатьох випадках запусків — це й не дуже потрібно.
1 Етап
2 Етап
3 Етап
4 Етап
Ми почали з розробки структури та текстів магазину, які були уточнені та схвалені у співпраці з командою Mosqitter.
Після цього ми перейшли до дизайну, використовуючи шаблон Shopify для створення магазину, який одночасно естетичний та зручний для користувача.
Згодом додали автоматизовані повідомлення електронною поштою для клієнтів.
Налаштували комплексні послуги доставки як для ринку США, так і для міжнародного ринку.
Як виглядає Home Page у Mosqitter Store
Команда Mosqitter звернулась до AdBuro з ціллю створити онлайн магазин на платформі Shopify та подальшого його просування з продажу нашого інноваційного продукту для екологічного захисту від літаючих шкідників та комарів.
Що каже про співпрацю клієнт
Анастасія Романова,  Founder & CEO
З впевненістю можу сказати, що це абсолютно позитивний досвід співпраці:

1. Команда AdBuro має персоналізований підхід до виконання проєктів, аналізуючи потреби, цілі, продукт, компанію та її цінності та формулює відповідні кроки.

2. Просування по роудмепу завжди відбувається у визначені строки і з постійною комунікацією про проміжні результати.

3. Додатковою цінністю для нас є генерування командою AdBuro професійних порад для кращих результатів.

4. Команда AdBuro використовує всі сучасні інструменти для ефективної маркетингової компанії та складається з професіоналів, які закривають весь необхідний функціонал від дизайну та копірайтингу до налаштування реклами та відслідковування результатів.

5. Регулярна комунікація команд та детальна аналітика AdBuro, допомагають швидко адаптувати рекламну кампанію, аудиторію та націлити бюджет на найвищу ефективність.

6. Відношення «як до свого продукту» та вболівання за результати прослідковується на кожному етапі співпраці.
Ми раді співпраці з AdBuro та продовжуємо разом розвивати онлайн продажі для Mosqitter.
Скоріш за все, якщо ви читаєте цей кейс, то або плануєте свій запуск, або розмірковуєте про це. Можливо, ви вже мали якийсь не дуже позитивний досвід та намагаєтесь знайти, як його покращити.
У нас немає якогось чарівного рішення чи секретної формули із реклами підприємців біля арендованого Lamborghini. Є свій досвід, приклади та конкретні поради, які варто врахувати.
Якщо ви дійсно залучені у свій проєкт, хочете його розвитку та готові активно разом працювати на результат, ми з радістю та щирою цікавістю поспілкуємось з вами.  Для цього достатньо просто запланувати онлайн-зустріч у календарі по кнопці нижче. 

Це, як мінімум, можливість безкоштовно отримати експертну думку зі сторони стосовно вашої ситуації. Як правило, це початок тих самих партнерських, довгострокових і результативних відносин, де ми «хворіємо» за результат не менше за вас 😉
Що врахувати, якщо ви плануєте запуск
Досить думати, вже час діяти — займайте слот на зустріч, поки він ще є 👇 
Максим Колот
Максим Тарабащук
Максим Колот та Максим Тарабащук, співзасновники adburo
Краще швидко запуститись, отримати реальний фідбек ринку, клієнтів, врахувати помилки та слабкі місця та так само швидко покращувати їх, ніж намагатись зробити ідеально одразу. Так ви отримуєте одразу економію часу та нервів, а бонусом ще й не западаєте духом через високі очікування.
Підхід Work in progress завжди перемагає перфекціонізм
1/4
2/4
3/4
4/4
Це працюючий продукт, сайт/інтернет-магазин, налаштована аналітика та джерело трафіку (реклама, соцмережі та хоч дирижаблі з адресою вашого сайту).
Для запуску потрібні 4 ключові аспекти
Це позиція «перекласти відповідальність» і очікувати, що хтось зробить вам супер-геніальний результат з купою прибутку. В реальному світі працює тільки у випадку залученості клієнт-партнер. Команда маркетингу може бути вашим партнером, а не робити все за вас. Чим більше ви залучені, краще описуєте продукт, аудиторію, ділитесь фідбеком, думками після розмов з клієнтами, елементарно відповідаєте в Telegram-чаті, тим краще буде результат.  
Магію не створюють маркетологи, агенції чи бюро, навіть adburo
В 9 із 10 випадків ви точно можете дозволити собі швидкий запуск, щоб закласти необхідний фундамент, отримати результати і зрозуміти перспективи для нового продукту, ринку чи підходу. Тільки треба розуміти, що ви купуєте та отримуєте. З залученим підходом ви отримуєте:
  • Всі необхідні інструменти для запуску: це про сайт, налаштування, технічні нюанси, аналітику, прийом платежів, рекламу.
  • Експертизу команди, а це і підприємницький досвід засновників, і маркетинг, і стратегія, і копірайтинг, і дизайн, і навіть продажі.
  • Партнерів, які прагнуть результату, а не просто віддати якийсь красивий чи не дуже сайт/рекламу/тексти (підставте необхідне).
Вам не потрібен бюджет, як у Ілона Маска при запуску ракети
Наші контакти в Україні:
Social:
Наші контакти в Канаді:
adburo © 2024
Запланувати дзвінок
Обговоримо ваші задачі за 30 хвилин та підготуємо оффер