Скоріш за все, якщо ви читаєте цей кейс, то або плануєте свій запуск, або розмірковуєте про це. Можливо, ви вже мали якийсь не дуже позитивний досвід та намагаєтесь знайти, як його покращити.
У нас немає якогось чарівного рішення чи секретної формули із реклами підприємців біля арендованого Lamborghini. Є свій досвід, приклади та конкретні поради, які варто врахувати.
Якщо ви дійсно залучені у свій проєкт, хочете його розвитку та готові активно разом працювати на результат, ми з радістю та щирою цікавістю поспілкуємось з вами. Для цього достатньо просто запланувати онлайн-зустріч у календарі по кнопці нижче.
Це, як мінімум, можливість безкоштовно отримати експертну думку зі сторони стосовно вашої ситуації. Як правило, це початок тих самих партнерських, довгострокових і результативних відносин, де ми «хворіємо» за результат не менше за вас 😉
Що врахувати, якщо ви плануєте запуск
Досить думати, вже час діяти — займайте слот на зустріч, поки він ще є 👇
Максим Колот та Максим Тарабащук, співзасновники adburo
Краще швидко запуститись, отримати реальний фідбек ринку, клієнтів, врахувати помилки та слабкі місця та так само швидко покращувати їх, ніж намагатись зробити ідеально одразу. Так ви отримуєте одразу економію часу та нервів, а бонусом ще й не западаєте духом через високі очікування.
Підхід Work in progress завжди перемагає перфекціонізм
Це працюючий продукт, сайт/інтернет-магазин, налаштована аналітика та джерело трафіку (реклама, соцмережі та хоч дирижаблі з адресою вашого сайту).
Для запуску потрібні 4 ключові аспекти
Це позиція «перекласти відповідальність» і очікувати, що хтось зробить вам супер-геніальний результат з купою прибутку. В реальному світі працює тільки у випадку залученості клієнт-партнер. Команда маркетингу може бути вашим партнером, а не робити все за вас. Чим більше ви залучені, краще описуєте продукт, аудиторію, ділитесь фідбеком, думками після розмов з клієнтами, елементарно відповідаєте в Telegram-чаті, тим краще буде результат.
Магію не створюють маркетологи, агенції чи бюро, навіть adburo
В 9 із 10 випадків ви точно можете дозволити собі швидкий запуск, щоб закласти необхідний фундамент, отримати результати і зрозуміти перспективи для нового продукту, ринку чи підходу. Тільки треба розуміти, що ви купуєте та отримуєте. З залученим підходом ви отримуєте:
- Всі необхідні інструменти для запуску: це про сайт, налаштування, технічні нюанси, аналітику, прийом платежів, рекламу.
- Експертизу команди, а це і підприємницький досвід засновників, і маркетинг, і стратегія, і копірайтинг, і дизайн, і навіть продажі.
- Партнерів, які прагнуть результату, а не просто віддати якийсь красивий чи не дуже сайт/рекламу/тексти (підставте необхідне).
Вам не потрібен бюджет, як у Ілона Маска при запуску ракети