ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
EN

Збільшення продажів через сайт на 254% за 6 місяців

Кейс ФАРШ

Послуги надані adburo: реклама у Facebook
Регіон: Львів
Період співпраці: вересень 2020-го - лютий 2022-го
Бюджет на Facebook: 1200$ в місяць
Сайт: farsh.in.ua
SEND REQUEST
EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
Senior PPC Manager
Макс Тарабащук
Про компанію
Ресторан швидкого харчування у Львові. Ресторан готує великі бургери за авторськими рецептами із використання соусів власного виробництва. Має свою доставку, програму лояльності, регулярні акції та вигідні пропозиції для компаній з кількох людей.
Проблеми
Перед початком роботи ми виділили кілька основних проблем. Ось кілька з них:
  • Відсутність відстеження результатів. У клієнта вже була налаштована реклама у Facebook. Були симпатичні креативи непоганої якості, а саме - картинки. Але не відстежувалася кількість замовлень через сайт. У Facebook був запущений тип рекламної кампанії орієнтований на те, щоб привести користувача на сайт, але чи виконує користувач покупку - не було зрозуміло. Pixel, інструмент від Facebook, який потрібно під'єднати та налаштувати, щоб відстежувати результати - не використовувався. Компанія, котра налаштувала та вела рекламу могла показати лише кількість відвідувачів, але не кількість реальних замовлень через сайт.

  • Відсутність адаптації креативів під формат сторіс. Сторіс в Instagram дають велике охоплення. Здебільшого, реклама яка показується у смужці новин разом зі сторіс дає кращі результати. Не всі креативи мали адаптацію під вертикальний формат сторіс, тому виглядали не зовсім професійно. Це зменшувало потенціал реклами.

  • Нерівномірний продаж у двох ресторанах. Клієнту необхідно було збільшити кількість замовлень через сайт із доставкою в центральній частині міста. Більшість замовлень на доставку приходила на ресторан не в центрі. Персонал був завантажений нерівномірно. В одному ресторані персонал був перевантажений, а в іншому - навпаки.
Цілі
  1. Максимально збільшити кількість онлайн замовлень з доставкою
  2. Вартість залучення клієнта має складати 3,5-4$ (CAC, Customer acquisiton cost)
  3. Збільшити кількість замовлень в центрі міста на 50%
Задачі
  1. Налаштувати відстеження результатів за допомогою Facebook Pixel, щоб розуміти яка вартість одного замовлення з різних рекламних кампаній
  2. Протестувати результативність реклами у випадку показу в різних районах міста
  3. Розробити креативи у квадратному та вертикальному форматах, для смужки новин та сторіс у Facebook/Instagram. Протестувати формат відео
Що було зроблено
1. Налаштовано відстеження результатів. А саме: Google Tag Manager, Google Analytics, Google Optimize, Facebook Pixel.
2. Пошук дешевших клієнтів. Тест авдиторій. Компанія вже співпрацювала з маркетологом. Були налаштовані рекламні кампанії оптимізовані на трафік. Відстежувалися лише опосередковані результати: переходи на сайт, лайки, коментарі. Після налаштування відстеження покупок на сайті, ми вирішили якийсь час потестувати тип рекламних кампаній, який був запущений до нас. Оскільки зі слів клієнта, після запуску реклами (до нас) кількість замовлень трохи збільшилася. Але такий тип якщо і давав замовлення на сайті, вони були у 3-5 рази дорожчі, ніж вартість, яка була рентабельна для клієнта.

Тому ми почали тестувати інший тип рекламної кампанії. Кампанї з оптимізацією на конверсії. Facebook з оптимізацією на конверсії намагається знайти тих користувачів, які не просто клікнуть по оголошенню, а і виконають необхідну дію на сайті. В нашому випадку це оформлення замовлення. Ця кампанія одразу показала кращі результати, ніж попередні і ми почали тестувати різні авдиторії і опції таргетингу, щоб знайти комбінацію, яка дає макимум замовлень за потрібною ціною у 3.5-4$

Ми протестували різні авдиторії з різними опціями таргетингу. Наприклад: таргетинг на інтереси, аудиторії, схожі на клієнтів (Look a like), відвідувачів сайту т.д., або таргетинг на широку аудиторію. Для подальшої роботи і оптимізації ми виділили 3 авдиторії із певним наблором таргетингу і почали працювати над тим, щоб зробити замовлення ще дешевшими і ще збільшити їх кількість.
3. Проведено A/B тест. Збільшено конверсію сайту на 17%. Можна розробити найкращі рекламні оголошення і протестувати масу способів таргетингу. Але якщо ми приводимо відвідувачів на незрозумілий чи просто не привабливий сайт, реклама може не дати результатів. Тому робота над сайтом не менш важлива, ніж робота над рекламою безпосередньо.
Сайт нашого клієнта був зроблений чудово. Соковиті фотографії бургерів, зручний кошик, багато акцій, які привертали увагу потенційного покупця. Тому ми вирішили протестувати яка саме знижка привертає більше уваги та краще конвертує відвідувача в покупця. Для тесту ми обрали та узгодили з клієнтом дві фрази:
  1. Даруємо кожен 4-й бургер
  2. Знижка 20% на перше замовлення
Ці фрази показувалися на першому екрані сторінки каталогу, на яку ми приводили людей з реклами. Тест проводився за допомогою сервісу Google Optimize, який ми за умовчуванням підключаємо на першому етапі налаштування.
Коли відвідувачі потрапляли на варіант сторінки із фразою "Знижка 20% на перше замовлення", вони частіше оформляли замовлення. Тобто одна фраза дозволила збільшити відсоток покупок на 17.23%. Це дозволило нам іще зменшити вартість одного замовлення.
(Тест проводився на цій сторінці. Згодом після завершення роботи у клієнта змінилася знижка)
(Середня вартість замовлення - 4.35$)
Робота з креативами
Креативи (картинка чи відео та текст) - один з найважливіших елементів реклами. Щоб алгоритм Facebook зміг знайти кому показати рекламу, щоб вона була результативною алгоритму потрібно мати з чого вибрати.

Результат може відрізнятися у кілька разів. Наприклад, креатив 1 дав 206 замовлень по 2.88$, а креатив 2 - 5 замовлень по 8.62$. Авдиторія та налаштування - ідентичні. Різниця лише у вмісті першої картки каруселі. А різниця у вартості кожного замовлення відрізняється майже у 3 рази.
Креатив 1
Креатив 2
Завдяки цьому ми можемо проводити різні тести та знаходити комбінації текстів та візуалів, які дають більше результатів за меншу вартість.

Приклади креативів та текстів:
  • Покупок через сайт: 334
  • Середня вартість замовлення: 2.7$
  • Охоплення: 136 398 користувача (орієнтовно 18% від населення міста)
  • Покази: 797 905
(В аналітиці вказуються дані по замовленням з усіх рекламних джерел. В тому числі з Google Ads, яку ми також налаштовували)
Збільшення кількості замовлень з доставкою в центрі міста
Ми провели кілька тестів з геотаргетингом. Наприклад, запустили таргетинг на радіуси довкола обох ресторанів. В одному з тестів радіус довкола пріоритетного ресторану був більшим.

Після кожного запуску ми отримували відгук від клієнта про те, як змінюється ситуація з кількістю замовлень і, як результат, із навантаженням на кухню. Після кількох тестів ми з’ясували, що навіть попри не зовсім рівномірне навантаження на ресторани, рентабельніше запускати рекламу із таргетингом на все місто.
Результати
1. Вартість оформлення замовлення та другорядні показники. Для прикладу взяті результати за квітень 2021-го року:
2. Динаміка результатів. Наприклад, у квітні було на 14% більше замовлень, ніж у березні. На графіку нижче показана динаміка зростання кількості замовлень через сайт протягом кількох місяців.
Висновки та рекомендації для ніші доставки їжі
  1. Результативність реклами варто оцінювати орієнтовно через тиждень після запуску. Користувачі виконують замовлення після кількох «дотиків» реклами. Тобто спершу кошти витрачаються, результатів немає, але орієнтовно через тиждень починають йти замовлення на сайті і рентабельність вирівнюється.
  2. Варто підключати пошукову рекламу в Google Ads. Найрезультативніші дні за кількістю замовлень - п’ятниця, субота та неділя. В першій половині тижня реклама "блимає" перед очима, але користувачі не виконують замовлення. А в кінці тижня, не запам’ятавши бренд, можуть піти в Google і шукати «доставка їжі», або «доставка бургерів». Google реклама збільшує імовірність того, що такі користувачі виконають замовлення на сайті саме нашого клієнта. Оскільки відвідувач впізнає сайт, на якому уже був.
  3. Значна кількість замовлень - емоційні покупки. Тому потрібно, щоб картинка їжі була максимально професійна. Від нею слина повинна текти у прямому сенсі. Тому варто звернутися до професійного фуд-фотографа.
Перший крок
Ми можемо почати з обговорення вашого проекту. Або з аудиту ваших рекламних кабінетів
Наші контакти в Україні:
Social:
Наші контакти в Канаді:
adburo © 2024
Запланувати дзвінок
Обговоримо ваші задачі за 30 хвилин та підготуємо оффер