EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ

Аудит рекламного кабінету Google Ads для IT компанії

Кейс Аудит

Послуги надані adburo: аудит
SEND REQUEST
EN
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ
Senior PPC Manager
Макс Тарабащук
Задача
Клієнт
До нас звернулася компанія IT з Кіпру, що надає послуги хостингу/віртуальних серверів. Команда сама веде рекламу в Google Ads.

Що потрібно?
Зі слів клієнта: “результати більш-менш влаштовують”. Але замовник хотів розуміти чи є точки росту і наскільки якісно штатний маркетолог виконує свою роботу.

Що зроблено?
Ми провели аудит, та звернули увагу на найважливіші налаштування в рекламному кабінеті, вказали що саме, на нашу точку зору, бажано виправити, а що не потрібно.

Прогноз
Покращення цих показників може призвести до росту результативності на 20-40%. Враховуючи бюджет замовника - це економія від 700$ до 1400$ на місяць при збереженні поточної кількості заявок.
Оголошення
3 активних оголошення в кожній групі
В кожній групі повинно бути по 3 активних оголошення. Потрібно тестувати різні оголошення тому, що вони даватимуть різну ефективність. Якщо всі переваги/інформація додані в одне оголошення, то варто зробити його копії і тестувати закріплені заголовки.

У вас в кожній групі по одному оголошенню

Більш як 5 переваг в оголошенні
Оголошення потрібно писати інформативними. Прописувати переваги, які виділяють продукт на фоні конкурентів, або вказувати іншу інформацію. Google рекомендує прописувати більше заголовків. За можливості - 15. Але не завжди можна вказати 15 інформативних заголовків. Ми намагаємося вказати що найменше 5 заголовків.

У вас в оголошеннях достатньо інформації

2 заклики до дії
В оголошеннях варто вказати 2, або більше закликів до дії. Прямим текстом запропонувати користувачу зробити щось конкретне на сайті. Це може збільшити відсоток виконаних потрібних дій на сайті.

У ваших оголошеннях немає закликів до дії

4 описи в кожному оголошенні
В описі можна описати пропозицію більш розгорнуто, до 90 символів. У більшості випадків можна і варто прописувати всі 4 описи

У вас по 2 описи

Оператор {KeyWord:}
Оператор дає можливість вписати в заголовок оголошення ключове слово, яке викликало показ реклами в пошуку Google. Це може збільшити відсоток тих, хто зверне увагу на повідомлення та клікне на нього (Показник CTR). Якщо в групі не достатньо додано мінус-слів, рекламу може побачити користувач, який ввів запит, що сильно відрізняється від ключового слова, яке запустило рекламу. В такому випадку в оголошення буде підставлятися фраза, яка не релевантна пошуковому запиту, який ввів користувач

У вас використовується підставляння там, де це не варто робити. Наприклад в кампанії VPS [Ukraine], в групі linux для ключового слова “vps сервер” третім за популярністю є запит “contabo”. Це означає, що користувач вводить запит “contabo”, а в оголошеннях у двох стрічках підставляється “vps сервер”.
Розширення оголошень
Розширення оголошень допомагають виділити рекламу серед конкурентів. Чим більше розширень, тим помітніше оголошення, воно займає більше місця на екрані та може в такий спосіб витіснити ваших конкурентів. Тому бажано додавати всі можливі розширення та продумувати їх зміст.
Зображення. Додані зображення не несуть ніякого сенсового навантаження і потрібні лише для привернення уваги. На них не можна додати логотип чи текст.

Розширення додано

Додаткові посилання. Дозволяють додати посилання на сторінку сайту з додатковим описом. Наприклад, для реклами СТО по загальним запитам можна додати посилання на 4-6 найпопулярніших послуги, або посилання на переваги продукту, що рекламується.

  • Окрім обов’язкового заголовка і адреси сторінки, в розширенні рекомендується додавати дві стрічки опису.
  • Рекомендується додавати не менше 4-х посилань
✅❓
У вас однакові додаткові посилання для всіх кампаній. Краще додати їх на рівні кампаній, чи на рівні акаунту. Це спростить керування акаунтом. Зараз деякі додаткові посилання додані на рівні груп, деякі на рівні кампаній.

✅ Описи додано
❌ Додано по 3 посилання

Уточнення. В уточненнях здебільшого вказується додаткова інформація, або переваги. Рекомендується додавати 4 чи більше уточнень.

Уточнення додані. В кожній кампанії по 6 уточнень

Структурований опис. В цей опис додаються типи послуг, бренди, уточнення.

Описи додані у всі кампанії

Номер телефону. В Україні номер додається лише для збільшення оголошення. Навряд користувач буде клікати на номер до того, як ознайомиться із інформацією на сайті. Номер бажано додавати, але його відсутність не критична.

Номер не додано. Але, враховуючи специфіку бізнесу, номер не потрібно додавати

Місцезнаходження. Місцерозташування локального бізнесу. Якщо є фізична адреса, куди може прийти клієнта - бажано додавати адресу.

Місцезнаходження не додано. Але для вашого бізнесу в цьому немає необхідності

Ціни. Ціни на продукти можна вказати лише в кількох іноземних валютах. В гривнях - не можна. Тому, якщо ціна на продукт вказується, наприклад в доларах, її варто вказати.
✅❓
Ціни не додано. Але потрібно розуміти чи є сенс це робити

Промоакція. Інформація про акції чи спеціальні пропозиції.
✅❓
Додати, якщо такі є

Загальні зауваження/поради
Узгодити які оголошення потрібні, які ні. Видалити розширення на рівні груп, та додати рівні кампаній для зручнішого керування
Налаштування акаунта
Автоматична помітка тегами. Опція, яка дає можливість відстежувати в аналітиці Google Analytics результативність рекламних кампаній.

Увімкнено

Шаблон відстеження. Шаблон, який дає можливість у всі оголошення автоматично додавати інформацію про ключове слово, групу, кампанію і т.д., що спрацювало. Опція не є обов’язковою, бо потрібна для відстеження результатів Google Ads у сторонніх сервісах. Наприклад в сервісі відстеження дзвінків Ringostat, чи у будь-які.
✅ ❌
Не налаштовано. Може не бути потреби

Синхронізація Google Analytics та Google Ads. Google Analytics використовується для відстеження поведінки користувачів на сайті. В тому числі виконання корисних дій: дзвінок, заявка тощо. Без обміну даними між цими інструментами практично неможливо оцінити результативність реклами.

Передача даних налаштована

Відстеження конверсій. Відстеження бажаних дій на сайті: дзвінка, покупки, заявок. Якщо не налаштовано відстеження конверсій, неможливо буде оцінити результативність реклами.
✅ ❌
Налаштовано відстеження однієї конверсії. Швидше за все варто налаштувати мікро конверсії. Тобто ті, що не є кінцевою метою, але сигналізують про залученість відвідувача. Наприклад: перевірка домену, кнопка “Заказать”

Google Tag Manager. Інструмент від Google, що дає можливість зручно підключати до сайту інші сервіси та налаштувати точніше відстеження поведінки користувача, ніж через Google Analytics. Наприклад: глибина прокрутки, клік на конкретну кнопку, час на сайті.

Google Tag Manager під'єднаний

Налаштування конверсій. Другий і третій пункт можна налаштувати лише якщо конверсії відстежуються за допомогою Google Tag Manager. Якщо конверсії передаються з Google Analytics, то можна налаштувати лише перший пункт.
  1. Період врахування конверсій по клікам. Між кліком і конверсією може пройти певний час. Наприклад: користувач міг перейти з реклами на сайт і не виконати потрібну дію. Пізніше повернутися ввівши в пошуку адресу сайту і виконати конверсію. Щоб відстежувати такі конверсії із запізненням потрібно в налаштуваннях конверсії вказувати період 30, або більше днів.
  2. Період врахування конверсій по показах. Аналогічно попередньому пункту, але користувач рекламу лише бачив і не клікнув. Далі той же шаблон дій. Конверсія виконується пізніше. Бажано відстежувати яка реклама “допомогла” привести користувача до виконання потрібної дії. Період бажано вказувати 30, або більше днів
  3. Модель атрибуції конверсій. Наприклад у понеділок користувач перейшов на сайт по одному ключовому слову, але не виконав конверсію. В середу перейшов по іншому ключовому слову і виконав конверсію. Модель атрибуції - це умовне розподілення цінності між цими ключовими словами. Якби не було першого переходу, то могло б не бути і другого переходу. Щоб краще розуміти цінність різної реклами ми вказуємо лінійну модель атрибуції, або на основі даних.
  1. ✅ Період врахування конверсій по кліках 30 днів
  2. ❌ Період врахування конверсій по показах - 3 дні. Бажано вказати 30.
  3. ✅ Обрана одна з рекомендованих моделей атрибуції

Режим підрахунку конверсій. Якщо у вас, наприклад, інтернет-магазин, то варто відстежувати кожну покупку. Якщо ви надаєте послуги (наприклад ремонт квартир), то повторно залишені заявки, швидше за все будуть залишені для уточнення якоїсь інформації тими, хто залишив заявку і вже потрапив у статистику. Такі повторні заявки не варто враховувати. В підрахунку конверсій потрібно вказувати, підраховується кожна конверсія, чи одна.

Враховується одна конверсія
Ключові слова
Показник якості. Показник якості формується з трьох інших показників: релевантності оголошення, очікуваного CTR, якості цільової сторінки. Чим вищий показник, тим менша вартість реклами і більша ймовірність виграти у конкурентів в аукціоні. Не для всіх ключових слів можна досягти високого показника якості. Але ми радимо звертати увагу на ті ключові слова, які мають загальний показник якості нижче 7.

  1. Загальна оцінка
  2. Релевантність оголошень
  3. CTR
  4. Якість цільової сторінки
З 214 активних ключових слів показник якості мають 91

  1. З них нижче 7 - 51 ключове слово.
  2. Релевантність нижче середнього рівня - 61 ключове слово
  3. Очікуваний CTR нижче середнього рівня - 27
  4. Якість цільової сторінки нижче середнього рівня - 9 ключових слів

Низький CTR. CTR - співвідношення кількості кліків по рекламі, до показів реклами. Чим показник вищий, тим більше переходів на сайт можна отримати з наявних показів. Якщо показник низький, це може означати про не додані мінус-слова, низьку ставку на ключове слово або низьку релевантність ключового слова до оголошення. Ми оцінюємо ключові слова, які дали понад 30 показів за період і мають CTR нижче 7%.
За останні 30 днів (на момент 25.08) понад 30 показів отримали 117 ключових слів. З них 99 мають CTR нижче 7%.

У вас не додано багато мінус-слів. Наприклад ключове слово “vps” дало 2 604 показів. З 948 запитів, які дало це ключове слово лише 431 мають “vps” в тексті. Тобто показ реклами не точний.

Списки мінус-слів. Для кожного бізнесу можна виділити набір слів, які описують послугу, яку компанія не виконує. Наприклад: компанія займається комплексним ремонтом квартир і не виконує ремонт окремих її частин. Користувач може шукати: “ремонт кухні квартири київ”. Окремі частини квартири, ремонт яких можуть шукати користувачі можна додати в окремий список мінус-слів в кількох відмінках. І так зменшити кількість непотрібних витрат.

У більшості випадків можна додати список мінус-слів з питаннями: як, коли, чому, це тд. Або окремі локації: міста, країни
✅ ❌
У вас створено 3 списки мінус-слів. Список хостинг [ua, ru общие] застосовано до двох кампаній з трьох. Список windows не застосовано до жодної кампанії. Можна додати список запитань і більше мінус-слів загалом. Враховуючи інформацію з попереднього пункту, їх можна додати кілька сотень.

Тип відповідності ключових слів в пошукових кампаніях. У Google 3 типи відповідності ключових слів: широкий, фразовий і точний. Широкий може показувати рекламу по нерелевантним запитам. Наприклад, ви ремонтуєте авто, додали ключове слово “ремонт авто на оболоні”, а реклама показується тим, хто шукає ремонт холодильників. Такий тип можна використовувати, але потрібно виділяти дуже велику кількість часу на те, щоб відстежувати пошукові запити і додавати мінус слова. Точний тип відповідності показує рекламу тим, хто майже в точній відповідності ввів в пошуку додане ключове слово. Недоліком можна вважати те, що може бути додане ключове слово “ремонт авто оболонь”, користувач ввів “ремонт авто на оболоні ціни” і реклама не показалась. Тому здебільшого обирається фразовий тип відповідності. Він більш гнучкий. Наш підхід: спершу показувати рекламу по ключовим словам в у фразовій відповідності, додавати мінус-слова, формувати нові списки мінус-слів і лише після цього етапу тестувати інші типи відповідності.
✅ ❌
Ви використовуєте широкий тип відповідності разом з інтелектуальним призначенням ставок. Цей підхід рекомендований Google. Проте потрібно або кожного дня додавати мінус-слова, або спершу використати більш точний фразовий тип відповідності.

Дублі ключових слів. Якщо одні й ті ж ключові слова додано в різні групи чи рекламні кампанії, то це призводить до того, що відбувається неправильний показ оголошень. Під різні групи потрібно писати різні оголошення. Це дає високий показник якості і нижчу ціну кліку. Якщо показ відбувається не з тієї групи, з якої мав би, то клік буде дорожчим, а керування рекламним акаунтом складніше.

Ключові слова дублюються в різних кампаніях. Але вони мають різний географічний таргетинг.

Сегментація на групи. Ключові слова потрібно розбивати на групи. Підходи сегментації можуть відрізнятися. Але один із найчастіших - розділ ключових слів на групи за ознакою наміру користувача. Наприклад, користувач може шукати ремонт квартир використовуючи загальні слова: “ремонт квартир київ”, “ремонт квартир вартість”. А може до запиту додавати уточнення: “ремонт квартир калькулятор”, “ремонт ванної кімнати в києві”, “ремонт вторинного житла в києві” і тд. Коли є подібні ключові слова з уточненнями, їх варто додавати в різні групи. Під них варто писати різні оголошення та, в ідеалі, робити окремі релевантні сторінки на сайті.

У вас ключі сегментовано по типу операційної системи. Але в групі “linux” є ключові слова, які не мають уточнення по linux. Це загальні ключові слова. Наприклад: “vps сервер”. По цій же логіці варто розбити ключі на групи “windows”, “linux”, і “загальні”. Тобто запити без уточнення по ОС варто винести в окрему групу. Так можна буде чіткіше відстежувати який сегмент ключових слів які дає результати.

Крос-мінусовка на рівні груп. Якщо ключові слова вже сегментовано на групи за допомогою мінус-слів на рівні групи потрібно змусити показ реклами працювати правильно. На прикладі вище припустимо, що ми маємо групу ключових слів із загальними запитами по ремонту - “ремонт квартир загальні” та групу “ремонт квартир калькулятор”. Слово “калькулятор” варто додати як мінус-слово на рівні групи “ремонт квартир загальні”. В такому випадку, якщо користувач шукатиме ремонт квартир і уточнюватиме, що він хотів би порахувати приблизну вартість в калькуляторі, покажеться оголошення з правильної групи. Інакше показ може відбуватися з будь-якої групи

Наприклад в групі “windows” в кампанії “VPS [Ukraine]” не додано мінус-слів.

Звіт про пошукові запити. Звіт показує які формулювання, дослівно користувач вводив в пошуку Google, після чого перейшов по рекламі на сайт. Цей звіт потрібно регулярно переглядати, додавати в акаунт запити, які підходять і додавати і мінус-слова ті запити, які не підходять.

  1. В мінус-слова варто додати всі запити, які складаються з одного слова. В групі “windows” в кампанії “VPS [Ukraine]” таких за останні 30 днів, таких 206 запитів.
  2. Варто додати в мінус-слова конкурентів.
  3. Додати підходящі запити. Наприклад: “vps server”
Перший крок
Ми можемо почати з обговорення вашого проекту. Або з аудиту ваших рекламних кабінетів
Наші контакти в Україні:
Social:
Наші контакти в Канаді:
adburo © 2024
Запланувати дзвінок
Обговоримо ваші задачі за 30 хвилин та підготуємо оффер