Реалізація стратегії: крок за кроком
- Запустили ремаркетингові кампанії в GDN, які спочатку показали обнадійливі результати.
- З часом ефективність знизилася, тому було прийнято рішення зосередитися на інших інструментах Google Ads.
Медійна мережа Google (GDN)
- Протестували Performance Max кампанії в багатьох країнах. Спочатку вартість конверсії була високою ($80-100), що перевищувало цільовий показник у $30.
- Після накопичення даних та оптимізації кампаній вдалося досягти цільових показників вартості конверсії.
- Створили окремі кампанії для кожної країни з високим потенціалом у секторі ІТ, щоб зрозуміти, які ринки дають найкращі результати для нашої unit-економіки.
- Експериментували зі стратегіями призначення ставок, цільовою вартістю конверсії, працювали з ключовими словами та мінус-словами для досягнення оптимальних результатів.
- Провели детальний аналіз поточних пошукових кампаній клієнта, включаючи структуру, ефективність реклами, ключові слова та налаштування рекламного акаунту.
- Надали звіт із практичними рекомендаціями для покращення показників.