Будівельна компанія Buildburo
Як ми залучаємо 40+ лідів щомісяця для будівельної компанії завдяки Google-рекламі
Кількість лідів в місяць: 40-50
Бюджет: $3000-4000/міс.
Коеф. конверсії: 8,7%
Вартість ліда: 1500-2700 грн
Клієнт
і задача
PPC team lead:
Розробка стратегії Google Ads, керування командою, оптимізація кампаній
Акаунт-менеджер:
Постійний зв’язок із клієнтом, отримання фідбеку, оперативне реагування на зміни
PPC-спеціаліст:
Налаштування кампаній в Google Ads.
Ми запропонували покроковий план на 6 місяців з урахуванням задач клієнта та ринкової ситуації.

Домовились про запуск з бюджетом $3000 протягом першого місяця, з прозорою звітністю кожного етапу. І подальше збільшення бюджету по мірі отримання результатів.

Узгодили домовленості, підписали договір і перейшли до роботи.
Команда
Узгодження деталей співпраці
Залучити нових клієнтів через рекламу в Google з акцентом на цільову вартість ліда ($50) та кількість лідів (від 30/місяць).
Задача
Будівельна компанія Buildburo
До початку співпраці клієнт не використовував рекламу у Google.
Клієнт
Реалізація стратегії: крок за кроком
- Налаштування пошукових кампаній: Розроблені кампанії та групи оголошень із високо конверсійними ключовими словами.

- Оптимізація бюджету: Стартували з мінімальних ставок, поступово збільшуючи бюджет за допомогою автоматизації.

- Тестування: Проводили A/B-тестування текстів оголошень і посадкових сторінок.

- Оптимізація кампаній: регулярно проводимо оптимізацію кампаній по ключовим словам, пошуковим запитам, оголошенням і тд. Також отримуємо фідбек по якості лідів від клієнта і вносимо коригування у рекламу.

- Вирішення проблем: при спадах результатів шукаємо причини та усуваємо їх, щоб знов вийти на стабільні результати.

- Масштабування: Після досягнення початкових результатів збільшили бюджет, розширили націлення на нові сегменти аудиторій і запустили додаткові оголошення для максимізації обсягу лідів.
Запуск та оптимізація рекламних кампаній
- Налаштували: Google Analytics, Google Tag Manager, Ringostat (call-tracking)
Налаштування аналітики
- Провели детальне дослідження конкурентів у Google Ads.

- Визначили цільові аудиторії: власники квартир та малого бізнесу, які шукають ремонт або будівельні послуги.

- Побудували структуру рекламного акаунту та окремих рекламних кампаній за категоріями запитів (ремонт квартир, дизайн інтер'єру).
Аудит та підготовка
Результат в цифрах
Вартість ліда:
1500-2700 грн
Коефіцієнт конверсії:
8,7%
Бюджет на Google Ads:
$3000-4000/міс.
Кількість лідів в місяць:
40-50
Загальна динаміка результатів
Відео реклама (Youtube)
Запуск реклами на акаунт Youtube з нуля де, на початок роботи, було 36 підписника.
Після 5,5 місяців роботи отримали такі результати:
Кількість підписок:
7,62 грн.
Вартість підписки:
2,21%
Коефіцієнт конверсії:
9,8 тис
Заключення
Співпраця з Buildburo показала, що навіть бізнес, який раніше не використовував Google-рекламу, може швидко отримати значні та стабільні результати завдяки чіткій стратегії, досвідченій команді, правильному налаштуванню кампаній, постійній оптимізації та оперативному реагуванню на зміни.

Хочете отримати подібні результати для свого бізнесу? Залиште заявку прямо зараз, і ми розробимо покроковий план запуску Google-реклами під ваші потреби.
Запрошуємо обговорити ваш проєкт та задачу
© adburo 2025
Познайомимося, обговоримо ваш запит, проведемо аудит рекламного кабінету та підготуємо план запуску реклами для вашого проєкту.
adburo-instagram
adburo-telegram